LEDENVERGADERING 16 MAART 2020.

Zondag, 1 maart 2020

Zoals al een aantal keren eerder is aangekondigd, vindt op 16 maart a.s. de jaarlijkse ledenvergadering plaats.

De vergadering is in het Clubhuis van Hickory aan de Bataafseweg 2A, Winterswijk en begint om 20.00 uur. De volledige agenda met de bijbehorende bijlagen liggen vanaf 19.00 uur ter inzage.

Naast de agenda zullen wij een toelichting geven op de werkzaamheden die momenteel in het Kloosterveld in Kotten worden uitgevoerd. Evenals vorig jaar zijn wij voornemens op 9 november a.s. een informatiebijeenkomst voor en met leden te houden. Noteer ook deze datum al vast. Heb je ideeƫn voor een invulling, laat het ons weten.

Wij rekenen op uw komst.

Het bestuur.