Viscursus voor kinderen.

Zondag, 23 februari 2020

Hengelsportvereniging WHV de Karper organiseert ook in 2020 weer een cursus “Vissen voor kids” van 8 t/m 13 jaar. Alle kinderen die dat leuk vinden, mogen daar aan meedoen. Deelname aan de cursus is gratis.

Cursustijden
Woensdag 1 April18.30 – 20.30 uur
Woensdag 8 April18.30 – 20.30 uur
Woensdag 15 April18.30 – 20.30 uur (onderlinge wedstrijd in de vijver aan de Oostervoort)

Waar moet je zijn?
De cursus wordt gehouden in en vanuit het gebouw van speeltuin de Vrees aan de P.J. Troelstrastraat 18a. (Uitgezonderd dus de afsluitende wedstrijd op woensdag 15 april, die wordt in de vijver aan de Oostervoort gevist, en we verzamelen ons dan daar)

Wat moet je zelf meenemen?
De hengelsportvereniging zorgt voor alle visspullen, zoals hengels, tuigjes, aas en voer.
Je hoeft dus alleen maar regenkleding, laarzen en goede zin mee te nemen.

Wat gaan we doen?
De experts van de hengelsportvereniging laten je zien hoe je het beste kunt vissen. Je leert wat je nodig hebt om te vissen en hoe je je visspullen in orde maakt. Je leert welk aas en welk lokvoer je kunt gebruiken, we verklappen je in welk water veel vis zit en hoe je daar ook zelf achter kunt komen, en gaan natuurlijk ook echt zelf vissen.
Alle kids die de hele cursus goed hebben meegedaan, krijgen een visdiploma en tijdens de onderlinge wedstrijd, krijgt iedereen een prijs!

Wil je graag eerst meer Informatie? Neem dan contact op met:
Jeroen Hijink, jeugdcoördinator van WHV de Karper
06-34836275 jeugd@whvdekarper.nl

Opgeven?

Doe dat zo snel mogelijk (en in elk geval voor 25 maart), want er kunnen maximaal 20 kinderen meedoen aan deze cursus en vol is vol!
Vul onderstaand strookje in en lever dat in op Roenhorststraat 3. Opgeven via de mailadres speeltuindevrees@gmail.com kan natuurlijk ook.
Contactpersoon voor deze activiteit is Annemieke Heinen (tel. 520 334).

Tijdens deze activiteit kunnen foto’s worden gemaakt van de deelnemers. Foto’s van uw kind mogen
WEL / NIET op Facebook, website, of in de Vreesbabbel en WHV site worden geplaatst. Graag omcirkelen wat van toepassing is.