2019 al weer bijna geschiedenis.

Maandag, 23 december 2019

Het jaar 2019 zit er al weer bijna op.

De Karper kan terugkijken op een goed jaar. Veel problemen uit de afgelopen periode zijn inmiddels opgelost.
Onze visvijvers ligger er weer netjes bij. Er is vis uitgezet en we hebben zelfs een aantal orka’s aan ons viswater kunnen toevoegen.
Zijn we er daar mee ? Neen, zeker niet. Op tal van plekken komen we nog mensen te kort die helpen de vereniging levend te houden. Op de website vind je daarover nadere informatie.
In de ledenvergadering van 16 maart a.s. – noteer de datum al vast – zullen we hierover uitvoerig verslag doen.
Voor nu wenst het bestuur jullie fijne Kerstdagen en een voorspoedig, gezond en visrijk 2020.