Ongewenst bezoek aan ons clubhuis aan de Puls.

Dinsdag, 22 oktober 2019

Maandagochtend werden we onaangenaam verrast toen bleek dat in het weekend in ons clubhuis was ingebroken. Naast de rommel die was achtergelaten was er het nodige vernield en verdwenen.

Het spreekt voor zich dat we hiervan aangifte hebben gedaan en de verzekering in kennis hebben gesteld, maar dat we hier natuurlijk ontiegelijk van balen spreekt voor zich.

Ongetwijfeld hebben jullie gezien dat over de inbraak nog al wat publiciteit is geweest. Met name de politie heeft hieraan de nodige aandacht besteed en daar zijn we eigenlijk best blij mee. Het is bekend dat er in het buitengebied regelmatig inbraken plaatsvinden en de politie doet er alles aan dit op te lossen. Ook in dit geval is door de politie zeer adequaat gereageerd.

Mocht iemand tussen zaterdagmiddag 17.00 uur en maandagochtend 9.00 uur iets bijzonders gezien hebben of heb je informatie, bel dan met de politie via 0900.8844.