SAVE de DATE.

Maandag, 21 oktober 2019

INFORMATIE-/DISCUSSIEBIJEENKOMST MET DE LEDEN VAN DE KARPER OP 11 NOVEMBER 2019.

Het bestuur is voornemens om op 11 november a.s. – 20.00 uur in het clubhuis van Hickory – een informatie-/discussieavond te houden met de leden van de Karper.

Tal van onderwerpen zullen aan bod komen. Te denken valt aan:

Vis uitzetten, (groot-)onderhoud van de drie viskolken, opknappen van de keet bij de Puls, samenwerking met Hickory, jeugdbeleid, organiseren van evenementen, aanpassing van de reglementen, contributieverhoging in 2021 i.v.m. de verhoging van de afdrachten aan Sportvisserij Nederland en de Hengelsport Federatie Midden Nederland, deelname aan (regionale-/landelijke (jeugd-)wedstrijden.

Kortom genoeg om erbij te willen zijn. Schrijf de datum al vast op.

Het bestuur wil graag met de leden van gedachten wisselen over deze onderwerpen. Natuurlijk kunnen leden ook zelf onderwerpen inbrengen. Als dat voorbereiding behoeft horen we dat graag vooraf, maar dat kan natuurlijk ook spontaan tijdens de bijeenkomst. Je hoeft je niet aan te melden. De koffie staat klaar. Na afloop is er een hapje en een drankje.

We rekenen op een grote opkomst.