Hooked on Fishing cup 2019.

Donderdag, 10 oktober 2019

Op Zondag 3 november 2019 organiseren de jeugdcommissie W.H.V. de Karper en Hengelsportzaak Hooked on Fishing de Hooked on Fishing cup.

Aan deze wedstrijd mag alle jeugd van 8 t/m 21 jaar deelnemen en we vissen in twee categorieën.
(8 t/m12 en 13 t/m 21 jaar)
Lidmaatschap of visvergunning voor deze wedstrijd is niet nodig.
Dit jaar hebben we besloten om met een vrije hengelkeuze te gaan vissen.
Daarbij gelden wel enkele regels over de te bevissen afstanden, die aan de waterkant bekend zullen worden gemaakt door de wedstrijdleiding.
Er zal gevist worden op aantallen en gewicht, en wie daarmee het laagst aantal punten weet te behalen, gaat met de grote cup naar huis. En de rest natuurlijk ook met een leuke prijs!

Onderstaande alle gegevens:
Datum: 03-11-2019
Locatie: Meddose kolk, Landweer, Winterswijk Meddo
Loting: 8.30 uur
Aanvang wedstrijd: 9.00 uur
Einde wedstrijd: 12.00 uur
Inschrijfgeld: €2,50 (gepast te voldoen aan de waterkant)
Hengelkeuze: vrij
Aas en voer: alle bij W.H.V. de Karper toegestane soorten

Voor deelname aan deze wedstrijd vragen wij jou, om je aan te melden voor 31-10-2019
Aanmelden kan via jeugd@whvdekarper.nl of jeugdcoördinator Tel. nr. : 06-34836275
Aanmelden kan natuurlijk ook bij Hooked on Fishing aan de Vredenseweg te Winterswijk.
Mocht je niet in het bezit zijn van een leefnet, geef dit dan even door en zorgen wij ervoor.

Er kunnen foto’s en uitslagen van deelnemers bekend worden gemaakt, deze zouden op de social media kanalen kunnen worden gedeeld.
Deelnemers worden daarom verzocht om een getekende AVG voor aanvang van de wedstrijd te overhandigen aan de wedstrijdleiding.
Het formulier Algemene Verordening Gegevensbescherming is te downloaden op https://whvdekarper.mijnhengelsportvereniging.nl/jeugd/jeugd.html