Marco te Lintum onverslaanbaar en kampioen 2019

Zondag, 29 september 2019

Met een geweldige reeks van 4 keer een 1e plaats in de 7 wedstrijden van senioren competitie was Marco alle vissers de baas en mocht het kampioenschap op zijn naam schrijven.

De laatste wedstrijd werd gevist in het Twente kanaal bij Lochem, maar liefst 22 deelnemers stonden ondanks de niet al te optimistische weersverwachtingen om 8.30 uur bij de loting om de 4 uur durende wedstrijd te vissen.
Vrijdag waren er al enkele vissers wezen oefenen en de resultaten waren veelbelovend, de tactieken werden voor aanvang besproken, kort vissen of juist lang, 1 pinkie of een cocktail van made en caster, net boven de bodem of dik op de bodem, alles kwam voorbij. Uiteindelijk viste ieder op zijn eigen manier en dat met wisselende resultaten.
De meeste vis was in Vak A voor Martijn Beijen, hij kon de weegploeg 2690 gram aanbieden, in Vak B stond 2320 gram op de weegschaal en ja hoor daar was hij weer Marco te Lintum.

In Vak A werd 12.450 gram gevangen en in Vak B was dat 10.360 gram.

Einduitslag na 7 wedstrijden

1 Marco te Lintum      11 wedstrijdpunten