Open Jeugdwedstrijd 3

Zondag, 22 september 2019

De 3e Open Jeugdwedstrijd op 29 september 2019 Puls Badweg

Loting om 9:00 uur, de wedstrijd is van 9:45 uur tot 12:00 uur.
Na de wedstrijd is de prijsuitreiking van deze en de gehele competitie onder genot van een hapje en drankje.

Deelname aan de open jeugdcompetitie is gratis, leeftijd van 8 tot 21 jaar. Er wordt gevist in 2 categorieƫn; namelijk van 8 tot en met 12 jaar en van 13 tot en met 21 jaar.
Opgave vooraf is niet noodzakelijk.
Indien je niet in het bezit bent van een leefnet, kun je deze vooraf aanvragen via jeugd@whvdekarper.
Ben je nog geen 16, moet voor aanvang van de wedstrijd een door ouder of voogd getekende AVG aan de wedstrijdleiding overhandigd worden.
Ben je 16 jaar of ouder, dan mag je deze zelf ondertekenen.

Klik hier voor het Formulier Algemene Verordening Gegevensbescherming Jeugd (AVG - Jeugd)
Klik hier voor het Wedstrijdreglement jeugdcompetitie