Geert ten Hagen slaat meeste vis aan de haak.

Maandag, 16 september 2019

De vakantie zit er weer op en de vissers waren naar Lochem afgereisd om de 6e wedstrijd van de competitie te vissen. Het Twente Kanaal tussen de Dochterensebrug en Exelsebrug, ook wel Vak B genoemd, was dit keer het wedstrijdparcours.

Om half 10 kon de wedstrijd beginnen en vlogen de eerste voerballen naar de vis plek op 11 meter, anderen brachten hun aas heel rustig met de voer-cup en probeerden op die manier de vis te lokken.
Uiteindelijk bleek dat Geert ten Hagen dit het beste deed in Vak B met uiteindelijk 2500 gram vis en in Vak A was dat Roger Lickfeldt met 1780 gram.
In het totaal werd er door de 24 deelnemers 24,66 kilo vis gevangen.

Zaterdag 28 september wordt alweer de 7e en tevens laatste wedstrijd van dit seizoen gevist en zal bekend worden wie zich dit jaar kampioen mag noemen. In de kop van het klassement tekent zich het erepodium al een beetje af maar het kan nog heel spannend worden wie er uiteindelijk op plaats mag nemen.

De laatste wedstrijd zal waarschijnlijk weer in het Twente kanaal gevist worden, de plaats wordt komende week bekend gemaakt, hou de site goed in de gaten!