Geslaagde demo en Clinic met Stu Redman.

Vrijdag, 13 september 2019

Zondag 8 september jl. was er bij de Puls een demonstratie en een clinic met name gericht op het Karper vissen.

Bij het eerste deel – de demonstratie – werd door Stu Redman en Ricardo Schipper uitgebreid ingegaan op de – nieuwe technieken en materialen – maar ook hoe je op eenvoudige wijze je vangkansen kunt verbeteren. Ruim 30 mensen waren daarbij aanwezig en genoten van het gemak waarbij beide heren de kneepjes met ons deelden. Duidelijk is dat er – van elkaar – nog veel te leren is. We zullen zien wat daarvan – op langere termijn – het effect is.

Het tweede deel was de clinic. Een aantal vissers had zich hier voor aangemeld, waaronder twee van het Belgische Sensas-team. Stu Redman en Ricardo Schippers gingen alle vissers langs om nog wat aanvullende tips en trucs te geven. Ook dat deel was interessant. Opmerkelijk is dat er – hoewel niet in grote getale – wel bijna alleen maar grote(re) vis werd gevangen. Toeval of toch het effect van….. ? We zullen het zien.

Dank is op zijn plaats voor de wijze waarop Stu en Ricardo dit hebben georganiseerd.

zie ook een kort verslag van RTV Slingeland