Negende 55+ wedstrijd 2019: Hans Bax de laatste winnaar van dit seizoen!

Woensdag, 11 september 2019

Op dinsdag 10 september is de laatste 55+ wedstrijd van dit seizoen gevist.

Deze keer was Meddo het strijdtoneel. De grote vis bepaalde de eindstand en Stu Redman.
Deze Stu had afgelopen weekend een clinic verzorgd voor WHV De Karper en toeval of niet,
maar de eerste 2 plaatsen gingen naar deelnemers van die clinic.
Hans Bax won verdiend de laatste wedstrijd en viste volgens de ontvangen tips van Stu.
Ook Henny Wiegerinck had zich e.e.a. goed in zijn oren geknoopt en werd met maar 200 gram minder verdienstelijk 2e.

In totaal werd ruim 25 kilo vis gevangen.

De uitslag was als volgt:

1.H. Bax               7500 gram
2.H. Wiegerinck   7300 gram
3.R. Lickfeldt       4200 gram
4.U. Tieben         1500 gram
5.H. Wehrsich     1450 gram

De winnaars van harte proficiat!

Na afloop van de wedstrijd werd afscheid genomen van Martin, Uli en Henk als voorzitter en leden van de wedstrijdleiding. Volgend jaar gaat 55+ verder met Henny Wiegerinck als nieuwe voorzitter , de nieuwe data komen t.z.t. op de website.

De 55+ wedstrijden zijn in 2019 weer mede mogelijk gemaakt door onze sponsors WHV De Karper en Hooked on Fishing, de hengelsportzaak in Winterswijk. Waarvoor onze dank!

Tot volgend seizoen!