Marco te Lintum wint wederom

Zondag, 7 juli 2019

De Oude IJssel bij Doetinchem was dit keer het wedstrijdparcours van de 5e Seniorenwedstrijd.

Nico Legters was s ’morgens al vroeg met een zeis en heggenschaar in weer om alle stekken te maaien en knippen zodat de 26 deelnemers een ruime plek hadden om alles uit de wedstrijd te halen.
Dat laatste viel niet mee, de vis liet zich moeilijk verleiden, de meeste vis werd dan ook kort aan de kant gevangen.
De grondels en donderpadden lieten zich wel verleiden en grote aantallen, van deze normaal bij de vissers niet zo geliefde vissen, maakten vandaag samen met enkele bonus voorns het verschil.
Het parcours verdeeld in vak A en B gingen qua vangst bijna gelijk op, in vak A werd 5240 gram gevangen en in vak B was dat 5840 gram.
Met nog 2 wedstrijden te vissen doet Marco te lintum met 3 keer een 1e plek en een totaal van 32 wedstrijdpunten een goeie stap richting het kampioenschap.

Uitslag Vak A

1 M.te Lintum   1030 gram