Vijfde 55+ wedstrijd 2019:Henny Wiegerink winnaar!

Dinsdag, 11 juni 2019

Op dinsdag 11 juni werd in de Meddose Kolk de vijfde 55+ midweekwedstrijd van 2019 gevist. Het was prachtig visweer. Niet te warm en vrijwel windstil.

Wij als vissers hadden er zin in. Karper was vanmiddag minder actief en als ze al gehaakt werden, waren ze aan de vaste stok niet te houden. Alleen Hans Vogels lukte dat vanmiddag en viste zich zo in de prijzen. De brasems maakten vanmiddag het verschil. Henny Wiegerink wist de meeste brasems te vangen en won zo glansrijk..Proficiat Henny! In totaal werd bijna 21 kilo gevangen. De uitslag was als volgt:
1.H. Wiegerink5500 gram
2.L. Wallerbos3650 gram
3.H. Vogels 3100 gram
4.H. Bax 1510 gram
5.B. ten Harkel 1450 gram
6.F. Wenink 1280 gram

Tijdens de prijsuitreiking werd Freek ten onrechte winnaar van de vijfde prijs genoemd, Bertus zijn briefje was door de wedstrijdleiding over het hoofd gezien. Waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt………! Bertus krijgt dus alsnog ook de vijfde prijs en Freek mag zijn bon houden. Ook weer opgelost!
De 55+ wedstrijden worden ook in 2019 weer mogelijk gemaakt door sponsoring van WHV De Karper en Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk.
Volgende wedstrijd, op 25 juni: Kloosterveld Kotten. Na de wedstrijd vindt hier ook weer de jaarlijkse evaluatievergadering plaats.