Vierde 55+ wedstrijd 2019: Ulli Tieben winnaar in hondenweer !

Dinsdag, 28 mei 2019

Op dinsdag 28 mei werd in de Puls de vierde 55+ wedstrijd van 2019 gevist.

Het was deels hondenweer. Voordat er vandaag met vissen werd begonnen werd eerst de recent jarige Bertus Oonk toegezongen Proficiat Bertus! Het viel vanmiddag gedurende een fors deel van de wedstrijd niet mee. De regen viel met bakken uit de lucht. Goed voor de waterstand van de Puls, maar slecht voor de vissers. Opnieuw waren de brasems en de karpers beslissend. Ondanks zijn wat mindere conditie wist Ulli Tieben overtuigend te winnen. Proficiat Ulli ! In totaal werd er bijna 19 kilo gevangen. De uitslag was als volgt:
1.U. Tieben4750 gram
2.W. Vredenberg 3350 gram
3.R. Lickfelt 2900 gram
4.H. Kuhlman 2100 gram
5.B. ten Harkel 1660 gram
De 55+ wedstrijden worden ook in 2019 weer mogelijk gemaakt door sponsoring van WHV De Karper en Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk.
Volgende wedstrijd, op 11 juni: Meddose Kolk!