Derde 55+ wedstrijd 2019: Vissen verleer je niet!

Dinsdag, 14 mei 2019

Op dinsdag 14 mei werd in de Meddose Kolk de derde 55+ midweekwedstrijd van 2019 gevist.

Het was mooi visweer, maar toch viel de vangst op een aantal plekken nog niet mee. Een aantal vissers bleef zonder of met slechts enkele visjes. Brasem vangen of niet bepaalde deze keer de uitslag. Willen Vredenberg deed dat vandaag het beste. Er wordt door sommigen weleens getwijfeld of hij het nog wel kan, dat vissen. Maar Willem kan het nog steeds!. Naast een mooi netje kleine vis, ving hij ook een mooie brasem en won daarmee de wedstrijd Proficiat! Er werd in totaal ruim 7 kilo vis gevangen.
De uitslag was als volgt:

1.W. Vredenberg 1600 gram
2.L. Medze 1440 gram
3.H. Vogel 1190 gram
4.H. Kuhlman 970 gram
5.R. Lickfelt 870 gram
.
De 55+ wedstrijden worden ook in 2019 weer mogelijk gemaakt door sponsoring van WHV De Karper en Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk.

Volgende wedstrijd, op 28 mei in de Puls!