Marco te Lintum wint 3e wedstrijd.

Zaterdag, 11 mei 2019

Ruim voor aanvang stonden de eerste vissers al te wachten op de Berkelbrug bij Borculo om te loten voor de 3e viswedstrijd in de competitie voor de Senioren.

De weersomstandigheden waren redelijk, fris en veel wind maar ook liet de zon zich af en toe zien. De vissers hadden goede hoop op een mooie vangst want dat moest deze dag zeker lukken omdat het water in de Berkel mooi stroomde. Stipt om 9.30 uur kon de wedstrijd beginnen, nadat de eerste voerballen gegooid en het nodige lokaas gecupt was moesten de eerste aanbeten komen, maar niets was minder waar de vis liet zich op sommige stekken moeilijk verleiden tot aanbeet.
Ook vandaag bleek maar weer dat goed loten de sleutel is tot een mooie vangst, omdat het parcours verdeeld was in Vak A en Vak B waren er 4 kopstekken en juist daar werd de meeste vis gevangen.
De meeste vis werd in de 4 uur durende wedstijd gevangen door Marco te Lintum, hij kon de weegploeg een mooi netje vis aan te bieden met een totaal gewicht van 2160 gram.
In het totaal werd in Vak A 6930 gram vis gevangen en in Vak B 5560 gram.

Uitslag:
Vak A