Open Nationaal kampioenschap junioren 2019

Woensdag, 8 mei 2019

Op Zondag 15 september 2019 zal de strijd om het Nationaal Kampioenschap Witvissen 2019 voor de junioren U15, U20 en U25 los barsten in het Noord-Hollandse Graftdijk.

Om aan deze wedstrijd deel te mogen nemen moet er een selectiewedstrijd gevist worden.
Voor Federatie Midden Nederland zal deze plaatsvinden in Kanaal de Linge te Zetten op Zaterdag 29 juni 2019.

Kun je geheel zelfstandig vissen en lijkt het jou leuk om aan deze wedstrijden deel te nemen, laat dit ons dan weten door je Naam, geboortedatum, telefoonnummer, mailadres, huisadres en het vispasnummer op te geven.
Niet zoals voorgaande jaren zal er door de begeleiding lokvoer en aas aangeboden worden.
Iedereen moet daar dus zelf voor zorgen.
Afhankelijk van het aantal inschrijvingen, zal voor elke categorie een tegemoetkoming in de kosten worden gedaan.
Dit budget is geheel vrij te besteden bij onze lokale hengelsportzaak Hooked on Fishing.
Voor vragen of het aanmelden kan via jeugd@whvdekarper.nl of tijdens de 2e Open jeugdcompetitiewedstrijd op 26-05-2019 in het Kloosterveld.