Veel vis bij 2e senioren wedstrijd

Maandag, 22 april 2019

Het Twente kanaal tussen Eefde en Almen was dit keer het strijdtoneel voor de 2e wedstrijd van de senioren.

Voor de vissers altijd weer een mooi wedstrijdtraject omdat men de auto achter de vis-stek kan parkeren en hun visuitrusting gemakkelijk kunnen opbouwen. Nadat om 8.30 uur geloot werd konden de 31 deelnemers hun stek in Vak A en Vak B opzoeken.

Met de zon in het gezicht en later in op de morgen een fris briesje werd het een mooie wedstrijd. Al snel werden de eerste vissen gevangen waarbij enkele mooie en gewichtige jongens.
Uiteindelijk kon de weegploeg een totaal van bijna 35 kilo vis noteren, in Vak A was Hartwig Kuhlmann met 3190 gram de beste visser en in vak B mocht Ricardo Schippers met 2400 gram zich winnaar noemen.

De volgende wedstrijd wordt gevist op zaterdag 11 Mei n de Berkel bij Borculo.
Brug Lochemse weg tot stuw Elbrinksvonder