Eerste 55+ wedstrijd 2019 Goed vis weer. Harald Wehrsich wint overtuigend!

Donderdag, 11 april 2019

Op dinsdag 9 april werd in de Puls de eerste 55+ midweekwedstrijd van 2019 gevist Na een voor velen te lange winterperiode , kon er vandaag eindelijk weer om de prijzen gevist worden.

Opnieuw toonden de deelnemers zich zeer gemotiveerd en gespitst op een goed resultaat. De vis was niet overal even actief. Met name sommige schaduwplekken hadden het moeilijk. Ruim 20 kilo vis werd er desondanks gevangen!!
De wedstrijd werd beslist door de visser die meerdere brasems wist te vangen, Harald Wehrsich . Proficiat!

De uitslag was als volgt:

1. Harald Wehrsich     4900 gram
2. Uli Tieben               3000 gram
3. Henny Wiegerinck  2750 gram
4. Henny van Doorn   2200 gram
5. Roger Lickfeldt      1850 gram

Volgende wedstrijd, op 23 april in Kotten!

Ook dit jaar worden wij weer gesponsord door Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk en door W.H.V. De Karper.
Dank hiervoor!