Ledenvergadering 18 maart

Vrijdag, 22 maart 2019

Maandag 18 maart was er in het Clubhuis de jaarlijkse ledenvergadering. Het bestuur heeft daar verantwoording afgelegd over het afgelopen jaar. Het financiƫle verslag en het jaarverslag over 2018 werden met grote meerderheid van stemmen goedgekeurd.

Het voorstel tot benoeming van een nieuw bestuur werd met algemene stemmen overgenomen.

Het bestuur bestaat per 1 april a.s. uit de heren Chris Slotboom, Anton Hardiek, Nico Legters, Hans Bax en Ricardo Schippers.

De komende week worden de taken aan het nieuwe bestuur overgedragen. Dan zullen ook de functies van de diverse bestuursleden worden verdeeld.

De uitkomst hiervan zal begin april op de website worden geplaatst.

Er is de afgelopen periode door velen binnen de vereniging hard gewerkt om de ontstane problemen op te lossen.
Veel dank is op zijn plaats aan degenen die daaraan een bijdrage hebben geleverd.

Martin Giesen en Hans Bax zijn door de Ledenvergadering benoemd tot ereleden van De Karper.