WHV De Karper zoekt Bestuursleden en Leden voor onze Jeugdcommissie

Maandag, 28 januari 2019

Per 1 april a.s. zoekt WHV De Karper nog enkele kandidaat bestuursleden voor het nieuw te vormen bestuur. Heb jij zin en aardigheid in het besturen? Meld je dan aan voor 15 februari a.s. Ook voor onze jeugdcommissie zoeken we nog enkele leden. Dus als je belangstelling hebt om onze jeugd te leren vissen en voorlichting hierover te geven, dan ben je van harte welkom. Heb je belangstelling? Een kort mailtje naar info@whvdekarper.nl is voldoende. Je wordt dan uitgenodigd voor een gesprek met onze bestuursleden Hans Bax en Martin Giesen.