Roger Lickfeldt kampioen 2018

Zaterdag, 29 september 2018

Maar liefst 24 vissers waren afgereisd naar het Twente Kanaal bij Lochem om de zevende en laatste wedstrijd van het seizoen te vissen.

In de top van het klassement waren de kaarten zo goed als verdeeld maar er waren nog mogelijkheden om enkele plekken te klimmen of juist te dalen, hetgeen na weging van de vangst ook bleek.
Zoals altijd was het parcours verdeeld in 2 vakken, in vak A werd 10270 gram gevangen en in vak B was dit 7500 gram.

Vak A
1 H.Kuhlman    2840 gram
2 U.Tieben       1030 gram
3 U.Kotecki      1000 gram

Vak B
1 H.Staverman  1420 gram
2 A.Brockotter   1120 gram
3 P.Wöhrmann  1010 gram

Na afloop werd er nog even nagepraat en kon de wedstrijdcommissie de stand opmaken. Het eindklassement wordt bepaald door het totaal bij elkaar geviste punten over 7 wedstrijden waarbij de punten van 2 slechtste geviste wedstrijden in mindering wordt gebracht.
Uiteindelijk werd het erepodium ingenomen door onze Duitse visvrienden en was Bertus Oonk de hoogst geplaatste lokale visser.

Eindklassement
1 Roger Lickfeldt     11 punten