Negende 55+ wedstrijd 2018: Roger Lickfelt de laatste winnaar van dit seizoen!

Woensdag, 12 september 2018

Op dinsdag 11 september is de laatste 55+ wedstrijd van dit seizoen gevist. Deze keer was opnieuw Kloosterveld in Kotten het strijdtoneel. Voor de wedstrijd had Bertus ten Harkel gezorgd voor haringen, die de deelnemers zich erg goed lieten smaken. Een goede visboer/haringman gun je elke vereniging. Bertus opnieuw: Bedankt!!!

Voor enkelen van ons was de haring overigens de enige vis die ze vandaag zouden zien. De vis deed het vanmiddag maar matig en de grote jongens lieten het echt afweten. Dit ondanks het opnieuw mooie visweer. Roger Lickfelt wist opnieuw de meeste vis te haken en won verdiend de laatste wedstrijd. Proficiat Roger!

In totaal werd ruim 11 kilo vis gevangen. De uitslag was als volgt:

1.R. Lickfelt1950 gram
2.C. Brockötter 1660 gram
3.B. ten Harkel 16210 gram
4.U. Tieben 1460 gram
5.H. van Doorn 1390 gram

De winnaars van harte proficiat!

Na afloop van de wedstrijd werd het seizoen afgesloten met een hapje en drankje, en werden de resultaten en prestaties in dit seizoen van de diverse deelnemers nog even kritisch onder de loep genomen. Volgend jaar gaan we verder, de data komen op de website..
De 55+ wedstrijden zijn in 2018 weer mede mogelijk gemaakt door onze sponsors WHV De Karper en Hooked on Fishing, dè hengelsportzaak in Winterswijk. Waarvoor onze dank!

Tot volgend seizoen!