Willem Vredenberg weer op topniveau

Zondag, 9 september 2018

De zesde wedstrijd in de competitie was er een met grote verschillen tussen vak A en vak B.

Het was zaterdagmorgen improviseren voor de wedstrijdcommissie omdat een deel van het toegewezen wedstrijdparcours aan het Twente Kanaal bij Enschede ingenomen was door een vereniging uit Enschede, na excuses van hun zijde werd besloten om de stekken verderop uit te zetten.
Het parcours verdeeld in 2 vakken liet na afloop zien dat het wel degelijk uit kan maken waar de vis zich ophoudt, in vak A werd door de 12 vissers slechts 1640 gram gevangen waarvan Clemens Brockotter met 380 gram 1e in het vak werd, in vak B werd door de 13 vissers 7340 gram gevangen waarvan 1390 gram door Willem Vredenberg.
Met nog één wedstrijd te vissen begint de top zich al duidelijk af te tekenen hoewel er nog enkele flinke verschuivingen plaats kunnen vinden.

Vak A
1-C.Brockotter        380 gram
2-U.Tieben              290 gram
3-H.van Doorn        250 gram

Vak B
1-W.Vredenberg   1390 gram
2-H.Kuhlmann      1110 gram
3-P.Wohrmann     1000 gram

In verband met de lage waterstand in de Puls wordt de volgende en laatste wedstrijd van 29 september verplaatst naar een andere wedstrijdwater, de locatie wordt nog bekend gemaakt op deze site.