Achtste 55+ wedstrijd 2018: Roger Lickfelt winnaar!

Woensdag, 29 augustus 2018

Op dinsdag 28 augustus werd in Kloosterveld in Kotten de achtste 55+ wedstrijd van 2018 gevist .Het mooie visweer had weer de nodige vissers geïnspireerd om mee te vissen. En de mannen hadden er zin in. Dat gold wat minder voor de vissen zelf. Ze bleken vandaag lastig te bijten. En zeker de grote jongens. Roger Lickfelt wist in het begin van de wedstrijd er toch 2 te verleiden en deze brasems waren goed voor de overwinning. Proficiat Roger! In totaal werd bijna 22 kilo vis gevangen. Toch nog heel behoorlijk.

De uitslag was als volgt:
1. R. Lickfelt4030 gram
2. C. Brokötter3200 gram
3. H. Bax 2420 gram
4. W. Vredenberg 2350 gram
5. B. ten Harkel 1450 gram

Proficiat voor Roger en de overige winnaars!

De 55+ wedstrijden worden ook in 2018 weer mgelijk gemaakt door sponsoring van WHV De Karper en Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk.

Volgende wedstrijd, op 11 september: Opnieuw in Kloosterveld.! Dit i.v.m. de lage waterstand in de Puls.