Zevende 55+ wedstrijd 2018: Louis wint opnieuw!

Vrijdag, 17 augustus 2018

Op dinsdag 14 augustus werd in Meddo de zevende 55+ wedstrijd van 2018 gevist. Het weer was voor ons vissers eigenlijk helemaal zo slecht nog niet

Een redelijk windje zorgde voor verkoeling en de temperatuur was aangenaam en te verdragen. De afgelopen weken was dat wel anders. Maar toch waren aanbeten op veel plekken schaars en uiterst voorzichtig. Op de bekende hotspots viel nog wel een enkele grote vis te pakken en daar kwamen dan ook de winnaars vandaan. Louis Medze wist de grootste te vangen en won de wedstrijd. Proficiat! In totaal werd ruim 15 kilo gevangen.
De uitslag was als volgt:

1. L. Medze            2920 gram

2. D. v. de, Graaf   1880 gram

3. C. Brockötter     1820 gram

4. T. Brünink         1800 gram

5. M.Giesen          1740 gram

De 55+ wedstrijden worden ook in 2016 weer mogelijk gemaakt door sponsoring van WHV De Karper en Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk.

Volgende wedstrijd, op 28 augustus: Kotten.