Th.Brunink doet goede zaken en wint viswedstrijd

Maandag, 11 juni 2018

Dit keer was de Oude IJssel bij Doetinchem het strijdtoneel bij de vierde wedstrijd in de senioren competitie van de WHV de Karper.

De loting verliep wederom vlotjes en om 8.30 uur konden de vissers naar de waterkant van de Oude IJssel op het Stokhorst bij Doetinchem. Nadat iedereen hun stek opgebouwd had kon de wedstrijd, nadat er een grote boot die nogal wat golfslag veroorzaakte gepasseerd was , om iets na 9.30 uur beginnen.
De vissers die vooraf geoefend hadden op dit wedstrijdparcours waren zo bleek achteraf duidelijk in het voordeel en wisten een hoge klassering te behalen. Naast de vele plaagvisjes zoals de grondels werden er ook een aantal leuke voorns en zelfs een mooie ruisvoorn gevangen. Uiteindelijk was Theo Brunink gezeten in vak B iedereen de baas met 1220 gram, in vak A was de eerste plek voor Peter Wöhrmann met 770 gram.
In het totaal werd er door de 25 vissers precies 10 kilo vis gevangen.
De volgende wedstrijd wordt gevist op 7 juli in de Berkel bij Eibergen.

Uitslag Vak A
1 P.Wöhrmann 1 punt