Henny van Doorn winnaar Vijfde 55+ wedstrijd

Donderdag, 7 juni 2018

Op dinsdag 5 juni werd in de Meddose Kolk de vijfde 55+ midweekwedstrijd van 2018 gevist. Het was prachtig visweer. Niet te warm en vrijwel windstil.

Wij als vissers hadden er zin in. De vis minder. De karper was vanmiddag minder actief en als ze al gehaakt werden, waren ze aan de vaste stok niet te houden. De brasems maakten vanmiddag het verschil. Ook zij waren echter niet echt actief. Henny van Doorn wist de meeste vis te vangen. Proficiat Henny! In totaal werd bijna 15 kilo gevangen.
De uitslag was als volgt:

1. H. van Doorn   2900 gram

2. C. Brockötter     2180 gram

3. B. Oonk           1720 gram

4. L. Medze         1640 gram

5. H. Staverman  1480 gram

De 55+ wedstrijden worden ook in 2018 weer mogelijk gemaakt door sponsoring van WHV De Karper en Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk.

Volgende wedstrijd, op 19 juni: Kloosterveld Kotten.
Na de wedstrijd vindt hier ook weer de jaarlijkse evaluatievergadering plaats.