Joyce Tankink wint viswedstrijd

Maandag, 4 juni 2018

Zondag 3 juni hadden de dames van de WHV De Karper de hengelspullen weer overgenomen van hun partner om de traditionele viswedstrijd voor dames te vissen.

Na het loten mochten de 9 deelneemsters hun stek opzoeken en konden de heren de boel opbouwen en de dobber uitloden, na het beginsignaal werden al snel de eerste visjes gevangen en later zelfs een aantal grote brasems. Na 2 uur vissen mocht de weegploeg aan het werk. Nadat zij alle netten hadden geleegd en alle vis gewogen en geteld was kon de eindstand opgemaakt worden, er werden 126 vissen gevangen met een totaal gewicht van 9510 gram.
De meeste vis werd gevangen door Joyce Tankink , waarvan 5 brasems. Een brasem van 49 cm was er ook nog goed de 1 meter verse worst die de organisatie beschikbaar geteld had voor de grootste vis.
Uitslag
Naam                                  gewicht plaats aantal plaats       totaal
Joyce Tankink                    6810     1         40       1              2
Stien Vredenberg                 530     3         27       2              5
Amber Kersten                     270     4         17       3              7
Yvon Pƶslgens                     230     5         16       4              9
Marianne Staverman         1160      2         2         8             10
Lies Medze                          210      6         8         6             12
Marionne Klapwijk               130      8         9         5             13
Marianne Giesen                 160      7         6         7             14
Dinie Sperwien                      10      9         1        9              18
                                          9510              126

De Firma Boels verhuur had voor de sanitaire voorziening gezorgd en de WHV De Karper voor de prijzen, alle deelneemsters gingen met een vleespakket naar huis.