Henny Wiegerinck vangt meeste vis

Zondag, 27 mei 2018

Zaterdag 26 mei was het weer de Nationale Hengeldag, voor de WHV De Karper was dit een reden om een gratis vis wedstrijd te organiseren voor de jeugd en senioren samen.

De wedstrijd werd gevist in de Puls, helaas was de opkomst dit jaar minder maar dat betekende wel dat iedere visser voldoende plek had om zijn visplek op te bouwen. Ook de vis wist te genieten van het mooie weer, de karpers lagen heerlijk te baden in de zon en lieten zich niet vangen.
De enkele karper die zich liet verschalken wist weer te ontsnappen en dan klonk er over de Puls als vissershumor “jammer” , toch wist iedereen één of meerdere vissen te vangen en in het totaal werd er precies 10 kilo gevangen.

Uitslag:
1 Henny Wiegerinck   2650 gram
2 Jorg Frontschack    1280 gram
3 Stijn Kersten           1240 gram
4 Uli Tieben               1080 gram
5 Bertus Oonk           1010 gram

Alle deelnemers kregen een hengelsport waardebon mede mogelijk gemaakt door sponsoring van hengelsportzaak Hooked on Fishing .