Harald Wehrsich wint Vierde 55+ wedstrijd. Einfach Klasse!!!

Donderdag, 24 mei 2018

Op dinsdag 22 mei werd in de Puls de vierde 55+ midweekwedstrijd van 2018 gevist. Het was opnieuw mooi visweer.

Voordat er vandaag met vissen werd begonnen werd eerst de jarige Bertus Oonk toegezongen. Na afloop van de wedstrijd had Bertus voor een drankje gezorgd, maar eerst moest er nog gevist worden. Proficiat Bertus!
Het viel vanmiddag op veel plekken niet mee een grote vis te vangen. Voor je het wist had een kleintje alweer je aas te pakken.
Er was vanmiddag een visser die er echt bovenuit stak met bijna 15 kilo vis: Harald Wehrsich. Maar liefst 9 brasems verdwenen tijdelijk in zijn net. Grote klasse!! Proficiat Harald!
In totaal werd er 31,5 kilo gevangen.

De uitslag was als volgt:
1. H.Wehrsich   14800 gram
2. C.Brockötter    4290 gram
3. H.Vogels         3450 gram
4. M.Giesen        2030 gram
5. F.Wenink        1740 gram

Een mooie middag kortom. Wil je ook eens meedoen? Kom gerust en vis gezellig mee!
De 55+ wedstrijden worden ook in 2018 weer mogelijk gemaakt door sponsoring van WHV De Karper en Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk.
Volgende wedstrijd, op 5 juni: Meddose Kolk!