Dagje vissen op een commercial

Dinsdag, 16 januari 2018

31 maart organiseert het bestuur van WHV de Karper een dagje vissen op een Commercial. Dit zal plaatsvinden op de commercial Aqua Vita in Driel.

Dit zal plaatsvinden op de commercial Aqua Vita in Driel.
Aqua Vita bestaat uit 3 vijvers die allemaal vol met vis zitten.
De bezetting die er op zit bestaat vooral uit kleine karper (tot +/- 1 kg), brasem, zeelt,winde,F1 karper en ook een beetje voorn.
Er wordt hoofdzakelijk gevist met de vaste stok en men dient weerhaakloos te vissen.(met de feeder mag maar wordt afgeraden i.v.m. de grootte van de vijvers)
De vijverhuur en een hapje tussen de middag zijn voor rekening van de vereniging.
De vervoerskosten zijn voor de deelnemers zelf.
We zijn nog in overleg met de eigenaar over het tijdstip dat we daar terecht kunnen en dit zal op een later tijdstip bekend gemaakt worden via de site en via facebook.

ENKELE TPS:
Vis niet te dik en met te dikke elastieken (hoofdlijn 14/00, onderlijn 10 of 12/00, elastiek tussen 1 en 1,6 mm)
Als aas wordt aangeraden maden, expander pellets, worm en witbrood.
Als voer micro pellets en lokvoer. (niet te veel)
Leefnetten en schepnetten worden door de commercial verzorgd .
Neem wel zelf je schepnetsteel mee en een bankstick voor het leefnet.
Neem een transportkar mee.
Opgave kan t/m 16 februari 2018 bij w.mentink@chello.nl .
Minimaal 10 personen.
Maximaal 30 personen (vol is vol)
Deze dag is alleen voor leden van WHV de Karper.

Het bestuur.