Ulie Tieben kampioen 2017

Dinsdag, 3 oktober 2017

Aan het einde van de competitie mag Ulie Tieben zich kampioen van 2017 noemen.

Ulie Tieben kampioen 2017

Na zeven wedstrijden in de competitie van de WHV De Karper mocht Ulie Tieben zich kampioen van 2017 noemen. Maar alvorens het zover was moest eerst nog door 23 deelnemers de laatste wedstrijd in de Puls gevist worden.
Gelukkig konden de vissers hun spullen droog opbouwen maar kort na het beginsignaal bleef het onophoudelijk regenen en omdat de oevers glibberig werden gleden twee deelnemers uit en moesten de glijpartij met een nat pak bekopen.
Als snel na het begin werden de eerste vissen gevangen, degene die een brasem wist te vangen deed goede zaken de karpers waren vandaag te sterk en lieten zich niet vangen.
Uiteindelijk was de totale vangst bijna 10 kilo, Chris Slotboom eiste in vak B de eerste plaats op met 1770 gram en Hartwig Kühlmann deed dit in vak A met 1340 gram.

Einduitslag competitie:

1 U. Tieben 9 pnt.,
2 C. Slotboom 11 pnt.,
3 P. Wöhrmann en H.Kühlmann 15 pnt,
4 H. Wiegerinck 20 pnt.,
5 U. Kotecki 21 pnt.

Kijk voor de totale uitslag onder het kopje wedstrijden -> uitslagen