Vijfde 55+ wedstrijd 2017: Louis Medze iedereen de baas!

Woensdag, 7 juni 2017

Vijfde 55+ wedstrijd 2017: Louis Medze iedereen de baas! Op dinsdag 6 juni werd in de Meddose Kolk de vijfde 55+ midweekwedstrijd van 2017 gevist. Het was echt iets voor de diehards, deze dinsdag. Regen en vooral harde wind speelden de deelnemers parten

Gelukkig was het een deel van de wedstrijd ook droog. Noodweer of niet, de mannen hielden vol, ook al sneuvelde er een paraplu. Gevist werd er en gelukkig gevangen ook. De grootste door Louis Medze, die daardoor iedereen het nakijken gaf. Proficiat Louis! In totaal werd bijna 22 kilo gevangen. De uitslag was als volgt:
1.L. Medze4870 gram
2.U. Tieben4790 gram
3.C. Brockötter 3280 gram
4.H. Bax 2630 gram
5.H. van Doorn 1960 gram
De 55+ wedstrijden worden ook in 2017 weer mogelijk gemaakt door sponsoring van WHV De Karper en Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk.
Volgende wedstrijd, op 20 juni: Kloosterveld Kotten