VISpas 2013 en verhoging contributie

Zondag, 4 november 2012

In de maand november wordt er voor elk lid van de vereniging een nieuwe VISpas aangemaakt voor het volgende jaar. Dit is ook de periode dat de contributie betaald moet worden. Indien u een machtiging heeft afgegeven voor een automatische incasso wordt het bedrag midden november van uw rekening afgeschreven.

De overige leden krijgen een rekening thuis gestuurd en betalen naast de contributie ook administratiekosten, als u de nieuwe VISpas voor 1 januari 2013 wilt ontvangen dient u de rekening voor 9 december 2012 te betalen.
De contributie voor 2013 is voor seniorleden verhoogd met € 2,25. Dit is het gevolg van de verhoging van de verplichte afdracht aan de Hengelsport Federatie Midden Nederland. In de algemene ledenvergadering van HF Midden Nederland is besloten om de afdracht te verhogen van € 4,75 naar € 7,00.
Zoals in de algemene ledenvergadering van WHV de Karper is besloten wordt onze contributie alleen verhoogd indien de afdracht naar Sportvisserij Nederland of HF Midden Nederland verhoogd wordt. Dit is dus de reden dat de contributie voor seniorleden verhoogd wordt met € 2,25

Klik hier voor meer informatie over de verhoging van de afdracht aan HF Midden Nederland