Tweede 55+ wedstrijd 2017. Ernst Hüfing wint!

Dinsdag, 16 mei 2017

Op dinsdag 25 april werd in Kloosterveld de tweede 55+ midweekwedstrijd van 2017 gevist. Het was , regenachtig weer. Mooi om te zien was dat de sfeer er niet onder leed. De zaterdag ervoor was er in Kloosterveld nog gevist voor de 3 Kolkenwedstrijd en de gedachte was dat de vis het daardoor wat minder zou doen.

Op enkele plaatsen was dat ook zo en vielen de vangsten tegen. Maar op andere plekken werd weer heel goed gevangen. In totaal ruim 22 kilo, en dat is niet niks. Ernst Hüfing won vandaag met 6 kilo. Proficiat Ernst! De uitslag was als volgt:
1.E. Hüfing6100 gram
2.W. Vredenberg4940 gram
3.U. Tieben 4270 gram
4.B. ten Harkel 3240 gram
5.H. van Doorn 1810 gram

De 55+ wedstrijden worden ook in 2017 weer mogelijk gemaakt door sponsoring van WHV De Karper en Hooked on Fishing, de hengelsportzaak van Winterswijk.
Volgende wedstrijd, op 9 mei in de Meddose Kolk!