Drie kolken wedstrijd 2017

Dinsdag, 31 januari 2017

Na het grote succes van de eerste “Drie Kolken wedstrijd” in 2016 organiseert de WHV de Karper op zaterdag 22 april 2017 wederom deze wedstrijd voor de leden van de hengelverenigingen in en rond Winterswijk.

De opzet is hetzelfde gebleven, er wordt gevist in teams van 3 vissers (16 jaar en ouder). Elk teamlid afzonderlijk vist in een van onze 3 kolken: ‘De Puls, Kolk Meddo of Kloosterveld’.
De wedstrijd duurt 4 uur en er wordt gevist op gewicht. Het totaal van de door de teamleden bij elkaar geviste wedstrijdpunten bepaalt de einduitslag.

Er is plek voor maximaal 20 teams, gezien de grote belangstelling voor deze wedstrijd en de verwachting dat er meer aanmeldingen zullen zijn dan beschikbare plekken is de inschrijfprocedure als volgt:
• 5 plekken zijn gereserveerd voor teams van de WHV De Karper
• 15 plekken voor teams van overige verenigingen, het 1e team van de deelnemende vereniging wordt in ieder geval geplaatst
• De overige plekken zullen verloot worden.
• Alle inschrijvende teams ontvangen uiterlijk in de 2e week van maart bericht of er een plek is gereserveerd.

Op het inschrijfformulier kan men aangeven welk teamlid in de respectievelijke Kolk vist. Om organisatorische en administratieve redenen kan na inschrijving niet meer van Kolk gewisseld worden.
Inschrijven is mogelijk vanaf 18 februari 2107.

Inschrijfformulier

Wedstrijdregelement

Meer informatie over de drie kolken