Verslag 5de senioren wedstrijd

Dinsdag, 28 juni 2011

Freek Wenink wint viswedstrijd.

Ook de 5e viswedstrijd van de WHV De Karper was om te huilen, de vis in het Twente Kanaal bij Almen weigerde massaal om te bijten.

Wat de hengelaars ook deden, vissen in het midden of vlak aan de kant van het kanaal, voeren met maden, casters, pieren, mais en allerlei andere geheime voertjes, niets bracht de vis tot aanbijten.

Slecht 9 hengelaars wisten vis te vangen samen 18 stuks met een totaalgewicht van 2240 gram.

Freek Wenink ving uiteindelijk de meeste vis nl. 3 stuks samen goed voor 800 gram, Peter Wöhrmann ving 3 vissen samen 450 gram evenals Jan Reesink met 2 vissen.

Uitslag

1 Freek Wenink
2 Peter Wöhrmann
3 Jan Reesink
4 Clemens Brockötter
5 Peter König en Uli Tieben.

Na afloop kon de balans opgemaakt worden en daarmee ook het team dat namens de WHV De Karper aan een 3-tal regio wedstrijden zal deelnemen.