Op zoek naar een leuke jeugdwedstrijd?

Donderdag, 15 september 2016

Zondag 25 september is er op één van de prachtige visvijvers van WHV de Karper in Winterswijk een open jeugdwedstrijd. Deze wedstrijd wordt georganiseerd door de hengelsportzaak Hooked on Fishing is samenwerking met WHV de Karper. Er wordt gevist in de visrijke vijver De Puls aan de Badweg te Winterswijk. De laatste jeugdwedstrijd is hier door 17 deelnemers gemiddeld 15 vissen en 1000 gram vis gevangen.

De wedstrijd is opgedeeld in twee categoriën: van 8 tot en met 12 jaar en van 13 tot en met 17 jaar. Zowel aantallen als gevangen gewicht telt. Er zijn leuke hengelsportprijzen te winnen!
Heb je belangstelling, schrijf je dan in door een mail met je naam en je leeftijd te sturen naar jeugd@whvdekarper.nl.

De loting is om 8:30 uur aan de waterkant, de wedstijd is van 9:15 tot 11:45 uur met aansluitend de prijsuitreiking.

Het inschrijfgeld is slechts € 2,50.