Vakantiewedstrijd voor de jeugd

Vrijdag, 19 augustus 2016

Woensdag 17 augustus is er weer de traditionele jeugd-vakantiewedstrijd gevist bij de vijver op het Oostervoort. Om half zeven stonden de vrijwilligers van WHV de Karper klaar om de jeugdige vissers te ontvangen. In totaal waren er 17 jongens en meisjes aanwezig en na de loting kon de waterkant opgezocht worden.

De wedstrijd startte om zeven uur en al snel werden de eerste vissen gevangen. Gedurende de wedstrijd bleek dat in de hoek van de vijver de vangsten het beste waren.
Sophie Hijink ging een rechtstreekse strijd aan met Kiomi Berendsen waarbij Sophie lange tijd op voorsprong stond maar Kiomi in de laatste minuut haar 18de vis wist te vangen. Hierdoor eindigde ze beide op een gedeelde eerste plaats.

Bij de prijsuitreiking moest er dus geloot worden en was Sophie Hijink de gelukkige om een eerste keuze te maken van de uitgebreide prijzentafel.
Sophie koos voor een prachtige zitkoffer die beschikbaar is gesteld door Bert Oonk van Hooked on Fishing.

De top 5 ziet er als volgt uit:
1, Sophie Hijink – 18 vissen
2. Kiomi Berendsen – 18 vissen