Ook tweede vakantiewedstrijd kende een grote opkomst

Woensdag, 18 juli 2012

De tweede vakantiewedstrijd voor de jeugd die georganiseerd werd bij de vijver aan het eind van de Vreesweg kende net als de eerste wedstrijd van vorige week een grote opkomst. Dit keer stonden er 42 vissertjes klaar voor de loting om 18:00 uur.

De vangsten waren redelijk en het weer werkte ook goed mee. Er werd door Samira Raterink (7 jaar) zelfs een mooie karper gevangen.

De wedstrijd in de categorie tot en met 12 jaar is gewonnen door Niels Pennings met 20 vissen. Niels Klein is tweede geworden met 13 vissen en Steven Hijink derde met 9 vissen.
Bij de jeugd vanaf 13 jaar heeft Tim Bruggink met 15 vissen gewonnen. Tweede is Thuis Bouwhuis geworden met 13 vissen en als derde is geëindigd Wessel Buurs met 4 vissen.

Kijk in het fotoalbum voor de foto's van deze wedstrijd