Nico Legters geeft 24 vissers visles

Dinsdag, 5 juli 2016

Vijfde wedstrijd in de competitie van de WHV De Karper werd overtuigend door Nico Legters gewonnen met bijna 4 kilo vis op de weegschaal.

Hoog water en harde stroming waren de oorzaak dat de oorspronkelijk in de Oude IJssel geplande viswedstrijd verplaatst moest worden naar de Puls, de 25 deelnemers moesten hun tactiek dan ook aanpassen op vijvervissen en deden dit met wisselende resultaten. Op sommige plekken was het verschalken van een visje een kwestie van geduld, uiteindelijk konden 23 deelnemers vis aan de weegploeg aanbieden en helaas hielden 2 deelnemers hun net leeg.

Nico Legters gezeten in vak B wist de meeste kilo’s te vangen en daarmee de wedstrijd op zijn naam te schrijven, in vak B deed Bertus Oonk goede zaken met 1,5 kilo.

Uitslag Vak A
1  B.Oonk  1500 gram  32 vissen