Winnaars jeugdcompetitie bekend

Zondag, 24 juni 2012

Zondag 24 juni is de derde competitiewedstrijd voor de jeugd gevist. Dit was tevens de laatste wedstrijd van de competitie en hiermee zijn de winnaars bekend. Ondanks de slechte weersvooruitzichten waren in totaal 19 kinderen om 9:00 uur bij de loting aanwezig. Helaas bleven de vangsten achter bij de verwachtingen.

Er werd door tien personen vis gevangen waarbij de vangsten uiteen liepen van 20 gram tot 1990 gram. Laura te Veldhuis deed voor de eerste keer mee en wist direct 5 vissen te vangen waaronder een brasem met een totaal gewicht van 1450 gram.

Bij de jeugd tot en met 12 jaar is Tycho Beernink kampioen geworden en bij de jeugd van 13 tot en met 18 jaar wist Jelmer Havekes de titel te prolongeren. Zowel Tycho als Jelmer gingen met de grote beker en een leuke prijs huiswaarts. Niemand van de deelnemers ging met lege handen naar huis want allemaal konden ze een keuze maken uit de rijk gevulde prijzentafel.

Klik hier voor de foto's

De totaal uitslag over drie wedstrijden ziet er als volgt uit: