Viswedstrijd speeltuin De Vrees

Zondag, 24 juni 2012

Speeltuin De Vrees organiseert ieder jaar voor haar jeugdleden twee viswedstrijden. De eerste wedstrijd van 2012 is vrijdag 22 juni gevist in De Puls. Er is helaas niet zo veel gevangen. Slechts 6 van de 22 deelnemers wisten een vis aan de haak te slaan.

Opvallend daarbij was dat de jongste kinderen (6 t/m 8 jaar) het meeste hebben gevangen (maar misschien is dat ook het gevolg van het grotere aantal deelnemers in deze groep).

Bij de middelste groep (9 t/m 11 jaar) hebben 2 kinderen wat gevangen en van de oudsten (12 jaar en ouder) wist geen enkele deelnemer een vis op het droge te krijgen.

De winaars bij de jongste kinderen:

Iris Immink (37 cm)
Mathijs Hijink 26 cm)
Jelmer van Dam (15 cm)
Luke Hiddink (12 cm)

Winnaars 9 t/m 11 jaar:
Kirina Raterink (14 cm)
Niek Toebes (10 cm)

Klik hier voor de foto's