Dameswedstrijd op zondag 5 juni

Donderdag, 2 juni 2016

De traditionele viswedstrijd voor de dames van WHV de Karper wordt op zondag 5 juni van 13:00 tot 15:00 uur gehouden in de Puls. Om deel te kunnen nemen aan de wedstrijd dient zij of haar partner lid zijn van WHV de Karper.

Het inleggeld bedraagt slechts € 2,50. Om 12:00 uur mogen de dames loten voor hun stek, daarna zal in de meeste gevallen de partner de visspullen opbouwen, de hengel optuigen, de dobber uitloden en het voertje aanmaken zodat de dames in een riante uitgangspositie aan de wedstrijd kunnen beginnen.

Tijdens de wedstrijd is het toegestaan dat de partner een handje helpt, voorwaarde is wel dat de deelneemster zelf vist.
Er wordt gevist op het aantal vissen en het totale gewicht van de vangst.

De dames die het beste vissen kunnen weer rekenen op een goed gevulde vleesschotel, tevens is er een extra prijs in de vorm van één meter worst voor de deelneemster die de grootste vis vangt. De wedstrijdcommissie rekent evenals voorgaande jaren weer op een grote deelname.