Vis laat het afweten bij wedstrijd WHV De Karper

Zaterdag, 30 april 2016

De tweede wedstrijd in de competitie van de WHV De karper werd gevist in de Berkel bij Eibergen. Roger Lickfeldt wist in Vak B de wedstrijd te winnen met een Brasem van 3450 gram, in vak A werd Hartwig Kuhlmann eerste met een zeelt van 1800 gram.

De verwachtingen waren bij de 30 deelnemers aan de tweede wedstrijd in de competitie van de WHV De Karper niet al te hoog gespannen en al snel bleek dit helaas de waarheid, in het totaal werden er slechts 7 vissen gevangen. De kleine vissen lieten het helemaal afweten en tot een half uur voor het einde van de wedstrijd hadden zich slechts 2 vissen laten zien. Gelukkig bleef het droog en af en toe brak ook nog even het zonnetje door, maar daar was dan ook alles mee gezegd. Al vrij snel gingen een aantal vissers aan de wandel en sommigen pakten al voor het einde van de wedstrijd hun spullen in. De weegploeg was dit keer snel klaar, toch waren de 7 vissen goed voor een totaalgewicht van 10,3 kilo. De derde wedstrijd wordt gevist op 14 mei in het Twente Kanaal bij Lochem.
Uitslag
Vak A
1 H.Kuhlmann 1800 gram 1 vis, 1 punt

Vak B