Cursus VISSEN voor Kids gaat weer van start

Woensdag, 27 april 2016

WHV de Karper organiseert ook in 2016 weer een cursus “Vissen voor kids” voor jongens en meisjes van 8 t/m 13 jaar. Deelname aan de cursus is gratis. Gevorderden Als je de cursus afgelopen jaren al hebt gevolgd, kun je dit jaar toch weer meedoen, want er wordt namelijk ook een cursus voor gevorderden georganiseerd. Die cursusavonden vinden op dezelfde data plaats als hieronder staat vermeld.

Cursustijden
Woensdag 11 mei van 18.30 – 20.30 uur
Woensdag 18 mei van 18.30 – 20.30 uur
Woensdag 25 mei van 18.30 – 20.30 uur
Woensdag 1 juni van 18.30 – 20.30 uur
Woensdag 8 juni van 18.30 – 20.30 uur
Zondag 17 juni van 9.00 – 12.00 uur (bij De Puls aan de Badweg, achter het strandbad)

Waar moet je zijn?
De cursus wordt gehouden in en vanuit het gebouw van speeltuin de Vrees aan de P.J. Troelstrastraat 18a. (Uitgezonderd dus de afsluitende wedstrijd op zondag 17 juni, die wordt in de Puls gevist.)

Wat moet je zelf meenemen?
De hengelsportvereniging zorgt voor alle visspullen, zoals hengels, tuigjes, aas en voer.
Je hoeft dus alleen maar regenkleding en laarzen mee te nemen.

Wat gaan we doen?
De experts van de hengelsportvereniging laten je zien hoe je het beste kunt vissen. Je leert wat je nodig hebt om te vissen en hoe je je visspullen in orde maakt. Je leert welk aas en welk lokvoer je kunt gebruiken om vissen te vangen. En natuurlijk vertellen we je in welk water veel vis zit en hoe je daar zelf achter kunt komen. We gaan ook naar de vissen kijken, bijvoorbeeld hoe je verschillende vissoorten kunt herkennen.

Wil je graag eerst meer Informatie? Neem dan contact op met:
Marcel Prinsen, jeugdcoördinator van WHV de Karper
0543 – 513162 jeugd@whvdekarper.nl
Opgeven?
Doe dat zo snel mogelijk (en in elk geval voor 8 mei), want er kunnen maximaal 25 kinderen meedoen aan deze cursus en vol is vol!