Inschrijven voor Federatieve Clubkampioenschappen

Woensdag, 27 april 2016

Ben je lid van WHV de Karper en wil je samen met andere leden deelnemen aan deze federatieve clubkampioenschappen dan kun je je individueel aanmelden bij Eddy Jolie via info@whvdekarper.nl. Eddy stelt dan uit de inschrijvingen een team samen. Meld je wel voor 30 april aan.

Wat zijn de Federatieve Clubkampioenschappen

Naar aanleiding van het nieuwe wedstrijd beleidsplan van Sportvisserij Nederland wordt er in 2016 gestart met federatieve clubkampioenschappen. Verenigingen spreken onderling met elkaar af en gaan tegen elkaar vissen. Dit moet resulteren in een laagdrempelige en onderling gezellige wedstrijd met kans op een grote trofee!

De eerste voorronde van het clubkampioenschap moet voor 15 juni gevist worden. De tweede voorronde voor 15 juli en de derde moet voor 30 augustus worden gevist.

Regio's
Het gebied van Hengelsport Federatie Midden Nederland is voor de wedstrijden in drie regio’s onderverdeelt. Het betreft de regio’s Oost, Midden en West. De eerste voorronde van de clubs worden in de regio’s gevist tussen verenigingen afkomstig uit dezelfde regio. De voornaamste reden hiervan is om de kosten enigszins te beperken i.v.m. reisafstanden e.d.
De finale van het Federatief Club Kampioenschap Midden Nederland zal midden september plaatsvinden. De winnaar wordt door Sportvisserij Nederland (SN) uitgenodigd om deel te nemen aan het landelijk Federatief Club Kampioenschap dat in oktober gevist wordt.

Inschrijven
De inschrijvingen moeten vóór 30 april binnen zijn via info@whvdekarper.nl, de loting bij de federatie  is op 3 mei.