Selectie wedstrijden jeugd

Dinsdag, 14 juni 2011

De jeugdselectiewedstrijden van Hengelsportfederatie Midden Nederland vonden dit jaar plaats in De Puls te Winterswijk

Zondag 5 juni zijn de selectiewedstrijden voor de jeugd van de Hengelsport Federatie Midden Nederland gevist in De Puls. Er deden 15 kandidaten mee, 8 van de B-jeugd en 7 van de C-jeugd.

Nadat het opbouwen twee keer was stilgelegd in verband met het onweer ging de wedstrijd om 10:00 uur van start. Zowel bij de B als de C jeugd werd er regelmatig vis gevangen. Na 3 uur vissen is er in totaal ruim 40 kilo gevangen.

De beste drie kandidaten van de B als de C categorie plaatsen zich voor het Nederlands Kampioenschap.
Zowel Yannick Prinsen als Henri ten Have van WHV de Karper wisten zich te plaatsen voor het NK. Yannick werd tweede en Henri derde.

Klik hier voor de complete uitslag