Jeugdwedstrijd bij Meddose Kolk

Maandag, 4 juni 2012

Zondag 10 juni is er weer een jeugdwedstrijd, dit keer is de wedstrijd in het mooie water van de Meddose Kolk. Ben je tussen de 8 en 18 jaar en lijkt het je leuk om een wedstrijdje te vissen, zorg dan dat je zondag om 8:45 uur bij de Harmonie aan de Groenloseweg bent. We gaan dan gezamenlijk naar de Meddose Kolk.

Ook als je nog weinig ervaring hebt met het wedstrijdvissen ben je van harte welkom, er zijn veel begeleiders die je graag willen helpen. Bij iedere jeugdwedstijd van WHV de Karper zijn er leuke prijsjes te winnen, dus is het zeker de moeite waard om een keer mee te doen.

Wil je eerst meer weten voordat je aan de wedstrijd deelneemt, stuur dan een mailtje naar jeugd@whvdekarper.nl